Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

22 września 2009

Nowa rzeczywistość


Chce mi się śmiać, bo poprzedni mój post był napisany mniej więcej rok temu. Też zaczynaliśmy rok szkolny. Ale teraz w odróżnieniu od zeszłego roku nastała nowa rzeczywistość dla dziecięcia, a mianowicie rzeczywistość szkolna. Jak narazie całkiem nieźle to wygląda. Pociecha pełna zapału, tylko czasami nieco roztargniona i zapomina co miała zrobić na dzień następny. Ale wyrobi się z czasem mam nadzieję. Ja też mam ponownie rzeczywistość szkolną (tyle, że u mnie to już "łutyna" jak mówił jeden ze znajomych królika Bugs'a), a od października będę miała szkolną podwójnie. Już się cieszę :( A było tak pięknie (patrz foto)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz