Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

8 grudnia 2010

Moja nowa pasja.

Ostatnio genealogia została odłożona na przysłowiową półkę, gdyż uwzględniając Pasiulindkę nie da się genealogią zajmować z doskoku. Jest tego za dużo do ogarnięcia. Ale dla odmiany oddaję się teraz przyjemności tworzenia moich własnych grafik komputerowych przy użyciu przyjaznego programu Photo Filtre Studio X Tylko komputer, program i ja. W związku ze świąteczno - noworocznym klimatem wyszły mi takie oto dzieła:

Widok z mojego okna w kuchni. ( Drzewa widać naprawdę, resztę musiałam sobie wyobrazić )

Szczęśliwego Nowego Roku! ( to już niedługo w końcu )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz