Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

20 grudnia 2010

Twórczość młodszego pokolenia

Moja starsza córka po powrocie z tak zwanej służby u babci z radością odnotowała obecność młodszej siostry w łóżeczku, po czym zasiadła ze mną na kanapie, tęsknym wzrokiem patrząc na komputer który miałam na kolanach. Widząc niesłabnące zainteresowanie tymże medium, zaproponowałam wspólne zrobienie grafiki komputerowej, tym razem w GIMP -ie. Córka, przepraszam QVX - tak mam ją tytułować od dziś -  wymyśliła następujący projekt, który ja zrealizowałam:

Autor: QVX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz