Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

18 stycznia 2011

Lata dwudzieste, lata trzydzieste...

Należałoby jeszcze dodać: lata czterdzieste a czasami nawet późniejsze. Już wyjaśniam o co chodzi. Oglądając kiedyś "Dzień Dobry TVN" zobaczyłam świetne dziewczyny z zupełnie niedzisiejszą pasją. To grupa miłośniczek mody retro, a jednocześnie grupa zajmująca się rekonstrukcjami odzieży ludności cywilnej (chyba głównie kobiet) przede wszystkim z lat 1920 - 1940. Dziewczyny stylizują się w perfekcyjny sposób, prezentując najbardziej charakterystyczne cechy ubiorów z tamtych lat. Mają swoją stronę internetową, którą tutaj serdecznie polecam ! Poniżej coś na temat a mianowicie piękna, posągowa Vivien Leigh

Vivien Leigh


                                                                                                               
oraz przykłady pięknej mody retro z lat trzydziestych:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz