Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

27 stycznia 2011

Tęsknię za genealogią

Ostatnio moje poszukiwania genealogiczne którymi się intensywnie zajmowałam przed i w trakcie ciąży,  trochę się zatrzymały. Niechęć mojej Pasiulindki do dłuższych drzemek nie pozwala mi się tym zająć w ciągu dnia, a wymaga to trochę pracy, posiedzenia w komputerze i spokojnego pisania. Wieczorem jak już Pasiulindka pójdzie spać to... już mi się nie chce ogarniać tych wszystkich faktów i dat. Dlatego też musi mi wystarczyć genealogiczna grafika ze zdjęciami moich przodków. Zrobiłam ostatnio takie trzy:







W tej drugiej wykorzystałam starą notatkę z pięknym ręcznym pismem, w pierwszej dokument z kwiatami i ramkę, w której umieściłam zdjęcie ślubne, a w trzeciej staroświeckie, niebieskawe tło z kwiatami . Wszystko zaczerpnęłam od Karen ze strony The Graphics Fairy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz