Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

3 lutego 2011

Makatkowe inspiracje nr 1

Nieodłącznym elementem wyposażenia kuchni retro były swego czasu makatki. Na białym tle wyszywane, a potem dla uproszczenia drukowane, zwykle na niebiesko. Na makatkach umieszczane były różne "mądrości życiowe". Zainspirowana makatkami postanowiłam je ubrać w nową, cyfrową szatkę. W kontekście poprzedniego postu z rogalikami zrobiłam coś takiego. Napis oczywiście w oryginalnym brzmieniu. W sumie to mój mąż nie obraziłby się za takie menu. Zwłaszcza to w szklankach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz