Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

13 lutego 2011

Nie jestem retro

Ale tylko chwilowo mam nadzieję. Dopadły mnie całkiem prozaiczne problemy w postaci fląkających dzieci. Najpierw fląkała QVX, a teraz jak już prawie skończyła, to fląka mała Pasiulindka. I nie sypia po nocach, bo miała gorączkę. Teraz aktualnie już nie ma i mam nadzieję, że tak zostanie. Ja jestem jak taki robocik: lekarstwo, pić, jeść (na szczęście chce w tym wszystkim), mierzenie temperatury i tak w kółko. Na moje retro robótki nie mam zbyt wiele czasu. ale teraz ostatnio między tymi skichanymi dziećmi udało mi się zrobić dwie rzeczy. Pierwsza to szyld do wykorzystania pod różne napisy. Jak widać u mnie na blogu już funkcjonuje. Ten bursztynowy środek powstał z mojego...kafelka w przedpokoju. Zmieniłam trochę kolor i dodałam tu tylko taki szklano - rozmyty efekt

I druga rzecz. Zainspirowana pięknymi tapetami i tłami Nessy Vardamir stworzyłam wczoraj sama tapetę na swój komputer. Stary druk i bukiet kwiatów pochodzą od Karen z The Graphics Fairy.


Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz