Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

20 lutego 2011

Papierowo mi

Chciałam wczoraj stworzyć coś od podstaw, bo w zasadzie cały czas się uczę i coś nowego odkrywam w moim programie graficznym. Wymyśliłam więc sobie coś w rodzaju papieru listowego. Oczywiście może to być też tło do czegoś innego, papier do journalingu, albo cokolwiek innego. Same tła są zupełnie mojej produkcji i nie są idealne, ale są moje własne, pierwsze i jestem z nich dumna :) Kartki są dwie, jedna w kolorze, a druga w  sepii (którą uwielbiam) :



Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz