Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

3 lutego 2011

Rogaliki grybowskie

Dzisiaj będzie kulinarnie. Chcę się podzielić przepisem na rogaliki, który dostałam od siostry mojej babci. Dlatego grybowskie gdyż przepis przyjechał właśnie z Grybowa, uroczego miasteczka na pograniczu Beskidu Niskiego i Pogórza Rożnowskiego. Rogaliki są właściwie chyba krucho - drożdżowe. Do nadziewania w oryginale jest marmolada, ale ja ostatnio robiłam z nutellą i wyszły takie, takie ... orzechowe w smaku. Też bardzo dobre. Tak czy inaczej zniknęły w tym samym dniu. Polecam i smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz