Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

6 marca 2011

Dzień Kobiet

Podobnie jak za Walentynkami, tak samo nie przepadam za Dniem Kobiet. Oczywiście są  miłe gesty, życzenia, ale czemu ma to być przypisane tylko do jednego, jakoś specjalnie nazwanego dnia? Nie wiem. No ale święto istnieje w kalendarzu i z tej okazji postanowiłam dla siebie i innych kobiet zrobić okolicznościowego digi scrapa. Z serdecznymi życzeniami dla wszystkich dziewczyn odwiedzających i obserwujących mojego bloga. Wykorzystałam tu piękną kartę pocztową ze strony Antique Images :


Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz