Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

3 marca 2011

Wieczne pióro i zegarek z dewizką

Takie motywy występują na mojej nowej tapecie na pulpit, którą dziś mam dla Was. W zasadzie ta tapeta powinna mi przypominać, że już czas, ba wręcz nakłonić mnie do zabrania się w końcu za spisywanie na papierze moich danych genealogicznych zgromadzonych w komputerze. Chciałabym. Naprawdę. Ale przy mojej małej Pasiulindce niestety to nie jest takie proste. Może Wam ta tapeta przypomni, że czas już zanotować coś ważnego.Miłego kopiowania :)


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz