Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

25 kwietnia 2011

Córka i przyjaciółka

Witam serdecznie i poświątecznie. Ostatnio naszły mnie pewne przemyślenia dotyczące mojej starszej córki. Wyniknęło to z faktu, że zauważyłam w przedpokoju już na stałe rezydującą jej nową torebkę, którą ostatnio nabyła. Do tej pory była inna torebka, która leżała sobie w przedpokoju okazjonalnie, a teraz nowa, zamszowa z metalowymi przywieszkami zadomowiła się tu na stałe. I prawie zepchnęła moją. Chyba muszę kupić jakiś większy stolik pod te nasze torebki. Dobrze, że Pasiulindka jeszcze nie stawia tam swojej torebki ale myślę, że to tylko kwestia czasu. Czas chyba stwierdzić, że nastała jakaś nowa rzeczywistość. Zainspirowana tym faktem zrobiłam retro grafikę, coś na kształt otwieranego medalionu ze zdjęciem i sentencją ( dla posiadaczek córek lub córki ):


Pozdrawiam


 

2 komentarze: