Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

15 maja 2011

Jabłkowa słodycz

Dzień Dobry! Po dłuższej przerwie spowodowanej zamieszaniem komunijnym QVX mam dzisiaj dla Was dwie rzeczy. Pierwsza to jabłkowe tło na pulpit. Jego pierwotny zamysł był całkiem inny. Drzewo nie miało być owocowe a za płotem miały rosnąć kwiaty. Jabłkowy aniołek zmienił całą koncepcję i powstało coś takiego:


Druga rzecz, którą chciałam się podzielić, to przepis na mini pączki błyskawiczne. Robi się je pięć a smaży dziesięć minut.  Może już widziałyście gdzieś przepis, ale nie zaszkodzi jak znajdzie się w jeszcze jednym miejscu, czyli u mnie :)). Wypróbowałam i naprawdę polecam, bo są genialne w swej prostocie i naprawdę błyskawiczne :


Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Przepis wygląda i brzmi zachęcająco. Chyba muszę spróbować (M. twierdzi, że jeszcze nie jadł takich pączków u Ciebie). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę szybciutkie i pyszne. Znikły tak samo szybko jak szybko się je robi. A M. ich jeszcze nie mógł u mnie jeść, bo robiłam je pierwszy raz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń