Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

22 maja 2011

Love of My Life

Dziś temat zupełnie nie retro, ale jakoś tak ostatnio czytałam sobie o Freddie Mercurym i końcówce jego barwnego życia i mi się przypomniało. Właściwie to On też był retro. Uwielbiał koty i kolekcjonował japońskie antyki. W tym roku będzie dwudziesta rocznica jego śmierci. To jest aż... niemożliwe. Pamiętam jak rozmawiałyśmy o tym z dziewczynami w liceum. Kiedy to było? Wczoraj? Przedwczoraj? To moja ulubiona muzyka od bardzo dawna. A poniżej mój ulubiony koncert Queen na Wembley w 1986 i jedna z ulubionych piosenek "Love of My Life". Polecam


Pozdrawiam

1 komentarz: