Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

18 czerwca 2011

Shabby Chic

Witam ! Jeśli tak jak ja lubicie styl retro, vintage i tym podobne, to polecam kupcie sobie ostatni, lipcowy numer magazynu wnętrzarskiego "Moje Mieszkanie". Znajdziecie tam dużo ładnych wnętrz i inspiracji w starym stylu. Mnie szczególnie urzekło mieszkanie, które możecie również obejrzeć pod adresem sklepu internetowego Villa Nostalgia. Zarówno mieszkanie jak i wymieniony sklep należą do Karoliny i Adama, u których remont spowodował rozwinięcie dekoratorskiej pasji. Dużo tu stylu Shabby Chic a więc przecieranych, jasnych mebli starych lub stylizowanych na stare. Przyjemnie się to wszystko ogląda. A ja tradycyjnie "popełniłam" w związku z tym nowe tło na pulpit pod tytułem Shabby Chic (oczywiście jest to dość luźne nawiązanie). Tak czy inaczej już je testuję na moim komputerze. Bardzo proszę:


"Waniliowa" etykieta pochodzi ze strony The Graphics Fairy

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz