Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

14 lipca 2011

Klient w krawacie

Witam wieczorową porą! Bardzo lubię wszelkiego rodzaju stare szyldy, tablice informacyjne (gastronomiczne, hotelowe) i co jakiś czas coś tam tworzę w tym właśnie stylu. Tablicę podobną do mojej można znaleźć w necie w różnych miejscach. Ja postanowiłam ją trochę przerobić po swojemu. Tekst to oczywiście cytat z filmu "Miś" a postać mężczyzny w krawacie to stara fotografia zrobiona w jednym z atelier w "dawnym" Sosnowcu. Tablicę zrobiłam szybciutko "na kolanie" zainspirowana chyba dzikimi wrzaskami mojej Pasiulindki zanim poszła spać. Fakt, nie była w krawacie :). Ma dziecko charakterek. Ciekawe po kim? No dobrze ale miało być o grafice. Oto ona:


A skoro już o tablicach mowa to chciałam się jeszcze pochwalić. Otóż jakiś czas temu zrobiłam dwie podobne tablice a'la hotelowe z zamysłem powieszenia ich kiedyś u mnie nad kanapą. Wydrukowali mi w Foto Empiku formaty XXL i po włożeniu je w ikeowskie białe ramki (które z powodu klasycznego wyglądu i koloru białego bardzo lubię) wyglądają tak :


Wyglądają dość efektownie (choć może na zdjęciu tego nie widać) bo jest to spory format (największe ramy z tej serii o wymiarach 70 na 100 cm)

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Tabliczka fajna :) Podobno na Allegro można dostać cienki magnes w arkuszach, gdyby doczepić do wydrukowanej grafiki byłby fajny magnes na lodówkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Allegro można wręcz dostać papier magnetyczny do drukarek i od razu wydrukować na takim podłożu. I wielki magnes na lodówkę gotowy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń