Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

22 lipca 2011

Kwiatowe tło z cherubinkiem

Witam serdecznie! Dziś tak jak w tytule przedstawiam nowe tło na pulpit. Kolorystyka fioletowo-zielona i mały, zamyślony aniołek na dodatek. A w środku stary druczek zaczerpnięty z mojej ulubionej strony z grafikami vintage i retro The Graphics Fairy. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i może ktoś je u siebie wykorzysta. Byłabym wdzięczna za Wasze komentarze , bo nie wiem czy mój blog i to co tu przedstawiam ma sens. Jednocześnie chciałam serdecznie zaprosić wszystkich czytających do obserwowania moich stron. Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że macie ładną pogodę bo u mnie strasznie leje. Niestety nie nastraja mnie to pozytywnie :(


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz