Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

24 września 2011

Anna i Józef

Zaczynam się nieśmiało kręcić koło genealogii. Znowu. Ale brakuje mi jakiegoś impulsu, żeby ponownie wgryźć się w te wszystkie fakty i daty. Formą "zastępczą" dla genealogicznej "dłubaniny" są moje grafiki na temat. Takie w których wykorzystuję zdjęcia moich przodków. Jakiś czas temu już takie pokazywałam. Można je zobaczyć tutaj . Teraz we(ł)na twórcza zainspirowała mnie do zrobienia medalionu ze zdjęciem moich pradziadków Anny i Józefa:

A potem powstało coś takiego z użyciem tego medalionu:


I jeszcze jedna rzecz stworzona na wyzwanie Polki scrapują. Nie pokazałam jednak tam tego, bo portal został właśnie zamknięty. Ogólnie mówiąc tematem wyzwania był czas. Bardzo mi to pasowało do tego medalionu z Anną i Józefem:





Może być?
Pozdrawiam :)


1 komentarz:

  1. Dziekuje za wpis na moim blogu! Podziwiam zaciece do skrapow - takze sie tym bawie. Moj album rodzinny mozna zobaczyc tutaj www.pbase.com/malgorzata/przodkowie
    Dziekuje za przypomnieni mi o skrapach - jeszcze nie prezentowalam mojego album w blogu - wkrotkce to zrobie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń