Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

11 września 2011

Damy z kwiatami

Witam serdecznie! Dziękuję za Wasze komentarze i cieszę się, że mam nowych obserwatorów. Bardzo mi miło, witam w moich skromnych progach :)) Dzisiaj kontynuując temat retro pocztówek chcę Wam pokazać kobiety z kwiatami (różami). Niektóre z tych pocztówek są podkolorowywane, choć ja osobiście chyba wolę te jednolite w odcieniach biało - czarno -sepiowych. No ale coś mnie w nich zainteresowało skoro je nabyłam :) Pewnie jakieś szczegóły, bo akurat  te kobietki nie odznaczają się jakąś nadzwyczajną urodą. Ale może Wam też się spodobają. Bardzo proszę:









Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, to ostatnie mnie urzekło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Skąd Ty wyczarowujesz te cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Damy może i nie wspaniałej urody ale ...mają to coś :)))Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludkasz, Nettika - no właśnie te kobiety i te pocztówki mają to nieuchwytne "coś", czego teraz próżno szukać. Fotografie z tamtego okresu były specyficzne i naprawdę piękne. A kobiety były ...kobietami po prostu.

    Aga - dziękuję. Wyczarowuję je z różnych miejsc. Kolekcję zapoczątkowały pocztówki ze sklepów ze starociami (swego czasu miały takowe sklepy dwie kobiety w mojej rodzinie) Oczywiście buszuję na Allegro (choć tam bywają dość drogie) A ostatnio kolekcję uzupełniałam na lokalnej giełdzie staroci i na jarmarku staroci na wakacjach. Oczywiście jak ktoś ma podobne cudeńka "na zbyciu", chce oddać w dobre ręce lub sprzedać za niewielką opłatą, to oczywiście też nie pogardzę :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń