Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

23 września 2011

"Dzieci sa jedyną formą nieśmiertelności, której możemy być pewni" - Peter Ustinov

Tak też uważam i kocham dzieci. Swoje własne, natomiast los pozostałych mnie wzrusza. Nie potrafię oglądać filmów w których dzieciom dzieje się krzywda, nie mogę pojąć okrucieństwa wojennych oprawców w stosunku do bezbronnych maleństw. To nie powinno się nigdy wydarzyć. Oglądając moje pocztówki z dziećmi zastanawiam się jakie były ich późniejsze dzieje. Tu są piękne, szczęśliwe, wesołe, uśmiechnięte. A co było potem? Nie wiadomo. Obejrzyjcie razem ze mną te szczęśliwe chwile zatrzymane na starej fotografii. Zapraszam :)













Pozdrawiam serdecznie i jakoś tak nostalgicznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz