Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

1 września 2011

"Kto czyta książki, żyje podwójnie" - Umberto Eco

Witam ponownie moich czytelników po wakacyjnej przerwie i cieszę się z rosnącej liczby odwiedzin mojego bloga :)) Dziś będzie książkowo.Ja niestety nie żyję podwójnie bo ostatnio tak mam, że owszem kupuję książki tylko... nie mam czasu ich czytać. Moja już trochę większa Pasiulindka skutecznie wypełnia mi cały czas także wieczorami i nocami, bo chyba szkoda jej czasu na spanie (ma to po mamusi). Nie ma więc sensu zaczynać lektury, bo pewnie i tak jej nie ukończę. Nawet nie tknęłam dwóch książek o których pisałam poprzednio. Zaczęłam nieśmiało "Emancypantki" Prusa, które kupiłam ostatnio razem z książką Mieczysława Fogga "Od palanta do belcanta" na jarmarku staroci podczas naszego wakacyjnego wyjazdu. W planie mam jeszcze "Fotoplastikon" i "Lalę" Jacka Dehnela. Tak więc nie wiem jak to będzie z tym moim czytaniem. Tyle książek, plany rozległe tylko czasu brak. Na pocieszenie zrobiłam sobie ( i Wam ) grafikę a propos:


Poza tym zmieniłam jeszcze ( jak już zapewne zauważyłyście) banner na początku bloga. Przy okazji wie ktoś może jak usunąć nagłówek ?

Serdecznie pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. jak chcesz, to wpadniemy do Ciebie później i zmienimy to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także uwielbiam czytać wręcz nałogowo choć czasu oczywiście brak ale od czego są noce :))) Mam ogromną ochotę na Twoje książkowe propozycje z poprzedniego posta :)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nettiko - książki z poprzedniego posta są naprawdę bardzo ciekawe, dużo w nich informacji dotyczących dnia codziennego w "tamtych czasach". Przyjemnie mieć w rękach takie klimatyczne "czytadełka". Polecam i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń