Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

14 września 2011

Mama - to brzmi dumnie !

Witam Was! Jestem dumna z moich dzieci i z faktu, że jestem mamą. Ich mamą. Ponieważ póki co siedzę sobie w domu staram się, żeby moje dzieci miały wszystko co trzeba, a przede wszystkim mój czas. Jeśli chodzi o dzieci to mam dość konserwatywne poglądy. Uważam mianowicie, że ważna jest jednak nie tylko jakość czasu spędzanego z dzieckiem , ale też jego ilość. Wiem, narażam się się niektórym pracującym kobietom, ale tak właśnie uważam. Sama mam takie dylematy, bo też muszę lub powinnam wrócić do pracy. Ale wcale nie sądzę, żeby to było najlepsze rozwiązanie jak się ma małe dziecko. Ot konieczność i tyle.
Pisząc o moim pocztówkowym zbiorze, pisałam też, że interesuje mnie motyw macierzyństwa. Dzisiaj w związku z tematem posta właśnie takie retro kartki z mojej kolekcji chcę Wam pokazać:






Na zakończenie chcę Wam jeszcze przedstawić moją grafikę z jedną z tych pocztówek. W zasadzie też na temat. Jeżeli uważacie, że jesteście Retro Mamą, to grafika jest oczywiście do wykorzystania na Waszych stronach, lub też gdzieś indziej. Zapraszam!


Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Wzruszyła mnie ta przedostatnia pocztówka. Jest coś w tym zdjęciu, co sprawia, że czujesz ciepło :) Zatrzymana w czasie szczęśliwa chwila jakiejś rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie to mnie interesuje i fascynuje w fotografiach. Chwila (radości lub też czegoś innego) zatrzymana w kadrze zdjęcia. Fakt, że coś, co zdarzyło się dawno temu można zachować na zawsze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja jestem absolutnie retro mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ilość i jakość owszem. Ale ważny jest przede wszystkim czas... że on jest, istnieje. Wtedy mimo ulotności zostaje w pamięci. Całkiem jak na tych zdjęciach, cudnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego że te zdjęcia to chwile wyjątkowe zdajecie sobie sprawę? Zwykle to raczej niańki, mamki i bony bywały z dziećmi tej sfery.

    OdpowiedzUsuń