Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

10 września 2011

Moja kolekcja retro pocztówek

Biorąc pod uwagę moje retro zainteresowania, nie zaskoczę chyba nikogo faktem, że uwielbiam stare fotografie i retro pocztówki. W mojej niewielkiej jeszcze kolekcji mam kartki przede wszystkim z pięknymi kobietami, ale interesuje mnie też wizerunek dziecięcy i motyw macierzyństwa. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać coś na początek, a mianowicie cztery kobiece "popiersia." Oczywiście do wykorzystania we własnych retro pracach. Byłabym bardzo wdzięczna jeśli napiszecie czy Wam się podobają :)





Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Dla mnie najwięcej uroku ma pierwsza pani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają szczególnie dwie pierwsze ... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam serdecznie za opinie :)Ja też bardzo lubię te dwie pierwsze kobietki. W ogóle jeśli dobrze pamiętam to one chyba zapoczątkowały moją kolekcję. Pierwsza spodobała mi się ze względu na uczesanie a druga z powodu ładnej buzi z łagodnym spojrzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że tutaj trafiłam :) Druga pani przypadła mi do gustu i pozwoliłam sobie wykorzystać ją w prace decoupage. Mam nadzieję, że efekt będzie równie piękny jak te urocze pocztówki.

    OdpowiedzUsuń