Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

16 października 2011

Dziewczyny, które pokochały retro...

Polecam Wam artykuł w październikowej "Wróżce", który opowiada o dziewczynach tworzących Grupę Rekonstrukcji Historycznej Bluszcz. One nie nie tylko biorą udział w historycznych widowiskach czy tematycznych pokazach, ale też wspaniale bawią się modą lat 20-40 ubierając się tak w niektórych sytuacjach również na co dzień. Imponują wiedzą na temat strojów i dodatków "z epoki". Poza tym robią coś oryginalnego, co jak się okazuje nie zawsze spotyka się ze zrozumieniem, nawet ich własnych rodzin np. babć. Ja zajmując się genealogią też czasami słyszałam: " A do czego Ci to potrzebne? A po co w tym grzebać? Komu to się przyda i do czego" No otóż jest to potrzebne przede wszystkim mnie samej, z nieśmiałą nadzieją, że może któraś z moich córek przejmie kiedyś po mnie tą genealogiczną pasję. Poza tym zyskujemy w ten sposób nie tylko oryginalne hobby, ale też świadomość własnej przynależności kulturowej, historycznej i rodzinnej. I dlatego właśnie całym sercem popieram podobne inicjatywy jak GRH Bluszcz bo uczą szacunku do odmienności, oryginalności, pokazują jak zmienił się ubiór na przestrzeni lat , a poza tym są żywą lekcją historii. Tutaj jeszcze link do artykułu Magia stylu retro . Polecam!

Autor obrazu: Edward Runci

Pozdrawiam serdecznie witając jednocześnie nowych obserwatorów :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję , z pewnością zajrzę do wróżki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawędrowałam na Twojego bloga całkiem przypadkiem, całkiem szczęśliwym przypadkiem:)))Niesamowity klimat stworzyłaś, podoba mi się tutaj bardzo:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń