Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

3 października 2011

Para retro w sepii i pastelach (Beautiful photo of an English couple in sepia tone + pastel color wheel)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją pracę, którą zrobiłam na wyzwanie Collage Obsession. Stare zdjęcie w sepii należało urozmaicić dodając coś z pastelowej palety kolorów. Mam nadzieję, że mi się udało na temat :)

This is my work for challenge of Collage Obsession with beautiful sepia image and pastel colors. I'm hope my work is adequate for this challenge :))


Pozdrawiam :)



9 komentarzy:

  1. Very romantic additions!! (just like your website!) Victorian photos are just perfect for this challenge! Love the colors you choosed, too.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful take on the challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh yeah, it´s adequate and really lovely. I like your romantic details, they fit so well with the photo.

    Thank you for participating. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że jesteś wielbicielką scrapbooking... polecam Ci zatem stronkę michelle.schowek.net mojej koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  5. I am glad that my work was appreciated. Thanks :)

    Marta dziękuję za link, z pewnością zajrzę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks Barbara :)

    pinupcandy - fajnie , że zajrzałaś, zapraszam częściej (też u Ciebie bywam) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do moich blogow:):)serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń