Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

30 października 2011

Tabliczki informacyjne w stylu retro

Witam serdecznie, również nowych obserwatorów. Jest mi bardzo miło, że odwiedziłyście moja stronę:). Dzisiaj króciutko i prościutko, tak jak w tytule. Mam dla Was zestaw czterech tabliczek (szyldów) w stylu retro. Pierwotnie miały bardziej rudą kolorystkę, ale robiłam je do swojego własnego przedpokoju więc przepraszam jak nie wiem co, ale muszą mi pasować. Zresztą myślę, że w każdym programie graficznym można te zielonkawe kolorki dopasować do swoich osobistych potrzeb. Szyldy można wykorzystać, gdzie tylko dusza zapragnie. Mam nieśmiałą nadzieję, że może ktoś je przystosuje do własnych wnętrz, lub też w inny sposób. Chętnie zobaczyłabym przykłady takich realizacji :)

Kliknij, żeby powiększyć:





Pozdrawiam jesiennie :)

4 komentarze:

  1. Fakt,hasła typowo z poprzedniej epoki ale pomysł na szyldy prima.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero niedawno natrafiłam na twój blog i jestem nim zauroczona. Twoje projekty są świetne.
    Przy okazji - organizuję konkurs dla miłośniczek bielizny retro, może się skusisz:
    http://retroladyinblack.blogspot.com/2011/11/konkurs-wyrafinowana-bielizna-wasnie.html

    PS Wybacz ten spam, ale myślę, że to coś w sam raz dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your all the details mention in above but your card looks like old designs ,i wll suggest that you can change the color with also the design of the card......
    Transparent business cards
    Pvc cards

    OdpowiedzUsuń