Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

22 października 2011

Time waits for nobody

Nie wiem jak Wam, ale mnie już jakoś tak pachnie listopadowo - grudniowo. To oczywiście zupełnie inne zapachy i skojarzenia. Listopad to Dzień Wszystkich Świętych (tak, tak,  nie Halloween), który kojarzy mi się z szeleszczącymi liśćmi na cmentarzu, ciepłym i dziwnie niepokojącym zapachem zapalonych zniczy, morzem kwiatów, ale też...kojarzy mi się z obwarzankami i twardymi, niekształtnymi piernikami kupowanymi tradycyjnie na podcmentarnych straganach. A po odwiedzeniu tych, którzy odeszli to także kawa i ciasto, a czasem nawet bigos u jedynej, żyjącej babci. Oby te chwile trwały jak najdłużej.
Grudzień to oczywiście zupełnie inne skojarzenia, ale o tym może kiedy indziej...
W związku z tym nostalgicznym, listopadowym nastrojem, mam dzisiaj dla Was jesienną ramkę na zdjęcia. Ramka nie jest idealna, wiem, że ma pewne niedociągnięcia, ale co mi tam! Może się komuś spodoba. Można tam umieścić na przykład dwa zdjęcia solo Waszych przodków plus ich zdjęcie ślubne. Albo jakiekolwiek inne zdjęcia jakie przyjdą Wam do głowy:

Kliknij aby powiększyć 


Pozostając w klimacie jesienno - nostalgiczno - wspomnieniowym chciałam Wam też pokazać mój digiscrap na ostatnie wyzwanie portalu  Scrapujące Polki. O taki:



A na zakończenie jeszcze piękna piosenka na temat. "Time" i Queen, a właściwie sam Mercury.
Polecam i pozdrawiam jesiennie :)



2 komentarze:

  1. Frezyjko...ślicznie ujęłaś ten nostalgiczny klimat w scrapach...Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :) Retro jest niesamowite. Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń