Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

23 listopada 2011

Łazienka dla Jaśnie Pani i mała niekonsekwencja

Pozdrawiam serdecznie!
Zupełnie nie wiem czemu, ale wczoraj zainspirowała mnie tematyka "łazienna" i zrobiłam komplet tabliczek do łazienkowych pomieszczeń . Komplet jest oczywiście w klimacie retro i jest przeznaczony dla retro niewiast tudzież retro dam :)


Do pobrania stąd:
https://picasaweb.google.com/113041536917947305525/MojePraceWPFSSzyldyIPlakatyRetro?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJmPkcL3y-_lcw&feat=directlink

A co po za tym ? Jak już pisałam w tytule: mała niekonsekwencja. Otóż jeszcze raz serdecznie chcialabym podziękować Marcie za wyróżnienie i jednocześnie ogłosić, że było ono moim pierwszym i ostatnim. Było mi niezmiernie miło i zabawę przekazałam dalej, ale jest to bardzo trudne. Człowiek sam czuje się doceniony, ale jest tyle utalentowanych dziewczyn, że dokonywanie takich wyborów jest prawie, że niemożliwe. Tak więc dziękując raz jeszcze ogłaszam wszem i wobec:


Szyldzik oczywiście możecie umieszczać na Waszych stronach (jeśli się tylko zgadzacie z powyższym tekstem)

3 komentarze:

  1. przepiękne tabliczki, bardzo klimatyczne
    spatynowałabym im odrobinkę litery, tak tyci, tyci a by bardziej scalić z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z powyższym , zwłaszcza , że ja takie wyróżnienie dostałam jedno za drugim :) i dlatego jak mi się uda to zamieszczę ten banerek u siebie :). Ciekawe te atwoje pomysły :) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się że są w sam raz.A to dlatego że napis będzie rzucał się od razu w oczy i nikt nie pomyli łazienki z kuchnią:)

    OdpowiedzUsuń