Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

17 listopada 2011

Dla czytających

Dzisiaj w nawiązaniu do komentarza Talibry pod moimi mikołajkowymi zawieszkami coś dla miłośników książek i czytania. Nie wiem czy to będzie dobra inspiracja, ale właśnie mi się przypomniało, że kiedyś zrobiłam taką zakładkę do książki dla siebie i córki. Oto projekt, który możecie sobie pobrać i gotowe zakładki. Nic wielkiego, ale nam się podobają:

Kliknij, żeby powiększyć



Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Hej, dzięki wielkie :)
    Nigdy nie robiłam do tej pory wydruków zdjęć, korzystam z gotowych wzorów do dekupażu. Spróbuję zrobić zakładkę wg Twojego projektu, piękny jest.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z podpisem czyja to książka - u mnie czasami się zdarza, że podbieramy sobie książkę a z taką zakładką wiadomo kto teraz się nią zaczytuje :)Chętnie z pomysłu skorzystam . Pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny projekt!!! Cudna zakładka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatycznie wygląda ta zakładka;)

    OdpowiedzUsuń