Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

6 listopada 2011

Mikołajkowe zawieszki

Witam ciepło!  Dzisiaj możecie sobie skopiować komplet mikołajkowych zawieszek do prezentów. Mikołaj już "straszy" w sklepach, więc ja postanowiłam, że nie będę gorsza. Miłego kopiowania :)

 Stąd do pobrania:
https://picasaweb.google.com/113041536917947305525/MojePraceWPFSOkolicznosciowe?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNb51sfR7crobQ&feat=directlink

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. świetne zawieszki poczyniłaś:) Chętnie się poczęstuję:) dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szperałam teraz po internecie i przez przypadek znalałam twojego (zresztą bardzo ciekawego)bloga :) Bardzo mi się tutaj podoba i jeśli pozwolisz to przycupnę u Ciebie na dłużej:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://wiadomosci-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze :)
    Z pewnością się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ponownie i zapraszam Cię do siebie po wyróżnienie :) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, śliczne te zawieszki zrobiłaś, właśnie szukam inspiracji na zakładki do książek.
    Będę do Ciebie zaglądać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń