Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

30 listopada 2011

A może filiżankę?

Witam serdecznie! Dziś chciałabym nieśmiało zaproponować mały, porcelanowy second hand. Wiecie zapewne podglądając mój blog, że lubię motyw róż. Nie tak dawno zbierałam filiżanki z takimi właśnie różanymi dekoracjami, ale... mi przeszło bo zaczęłam sukcesywnie zmieniać swoje domowe szkliwo z białego na ecru, a pech chciał, że te różane filiżanki były właśnie białe a nie kremowe. Tak więc na chwilę obecną poszły w odstawkę i już miałam je wystawić na aukcji, ale pomyślałam, że najpierw zapytam tutaj. Może któraś z Was chciałaby sobie sprawić taki retro prezent (albo komuś). Oprócz filiżanek z motywem róż jest jeszcze sosjerka, która wcale nią być nie musi i filiżanka nie różana, ale za to w świątecznym klimacie.
Po kolei wygląda to tak:

Balmoral Castle, drobne otarcia złoceń na obrzeżu filiżanki - 15 zł
Bavaria, talerzyk i filiżanka (w mniejszym stopniu) maja przetarte złocenia, spodek ok. Kolor róż na filiżance jest bardziej brązowy niż żółty tak jak na spodku - 15 zł
Nie ma dużego talerzyka, tylko filiżanka ze spodkiem. Filiżanka - przetarte złocenia na obrzeżu. Sygnatura niemiecka, ale nie bardzo mi znana - 15 zł
Bavaria, całość z przetartymi złoceniami - 10 zł
I znów przetarte złocenia (najmocniej na filiżance) Porcelana niesygnowana - 15 zł
Bavaria, bez wad - 20 zł
Bavaria, bez wad - 20 zł
Jeśli ktoś miałby ochotę nabyć wszystko, to od wartości przedmiotów 10 % zniżki. Czyli 99 zł zamiast 110. Oczywiście do ewentualnie sprzedanych przedmiotów należy doliczyć koszt przesyłki zgodny z cennikiem poczty (do uzgodnienia z ewentualnym kupującym). Tak czy inaczej w razie czego proszę o komentarz i mail na adres zieba73@o2.pl

Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze: