Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

7 grudnia 2011

Szalejąca z tabliczkami

No to poszalałam! Zmienił mi się koncept a propos ścian w moim przedpokoju. Miały tam zawisnąć te tabliczki ale uznałam, że do rudych ścian zdecydowanie bardziej będzie pasować coś jaśniejszego. Kupiłam już moje ulubione białe ramki z popularnego szwedzkiego sklepu i ...zrobiłam nowe tabliczki. Dodam, że w ilości hurtowej, żebym miała z czego wybierać. Stylistyka oczywiście hotelowo - kawiarniana, a do zrobienia tabliczek wykorzystałam retro ramkę i czcionkę Campanile, która bardzo mi pasuje do tego projektu. Niby nic szczególnego, ale naprawdę podobają mi się te szyldy. Przy okazji ubawiłam moją córkę, bo jej powiedziałam, że nad jej pokojem powieszę tabliczkę z napisem "Pokój do medytacji", co nie mija się tak bardzo z prawdą :) Dziecko filozoficznie stwierdziło:" No tak, bo ja to czasami faktycznie medytuję" (znaczy kombinuję i obmyślam).
Tu moje pomysły na tabliczki:

A tu dla Was dwie tabliczki w prezencie mikołajkowym:



 Pozdrawiam mikołajkowo :)

2 komentarze:

  1. To pocieszające, że nie wszyscy ulegli dzisiejszej modzie na brzydotę.

    OdpowiedzUsuń