Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

19 grudnia 2011

Trochę młodsze retro

Coś nie czuję świątecznego nastroju. Nawet "Last Christmas" w radio średnio mi w tym roku pomaga. Dlatego na pocieszenie kupiłam sobie sama prezent pod choinkę :


Polecam wielbicielkom brzmień z lat 60-70. To bardzo utalentowana dziewczyna o pięknym głosie. Na tej płycie zarówno jej własne utwory jak i interpretacje piosenek mamy Ady prezentują się świetnie.


Polecam i pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Uwielbiam tę płytę! Ania ma fantastyczny głos, a brzmienie... zupełnie jak z czasów Ady. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń