Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

24 grudnia 2011

Życzenia

Drodzy obserwatorzy i podczytywacze! Chcę Wam życzyć na nadchodzące święta rodzinnego ciepła i atmosfery życzliwości. Niech Wam nic nie przeszkadza i niech Was nic nie martwi ani nie frustruje. Spędźcie te dni bez pośpiechu i cieszcie się spokojnymi chwilami w otoczeniu rodziny i przyjaciół.

4 komentarze:

  1. Zdrowych, pogodnych Świąt i dużo szczęścia w Nowym Roku!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie także radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierzę, że te Święta spędziłaś tak jak sobie wymarzyłaś!:) A teraz zbliża się wielkimi krokami Nowy 2012 Rok! Życzę Ci pogody ducha, wytrwałości i spełnienia tych nakskrytszych marzeń!:) I odwiedź mnie czsami :) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne życzenia i pięknie za nie dziękuję.Zawsze chętnie do Ciebie zaglądam i na pewno będzie tak przez cały przyszły rok.Życzę wielu twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń