Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

21 stycznia 2012

Oswajanie Walentynek

Witam :)
Oswajanie tego dziwnego święta odbywa się u mnie tradycyjnie poprzez zamianę tandetnych czerwonych serduszek i innych walentynkowych gadżetów, na coś w stylu retro. Dziś mam dla Was dwie kartki, składane w poziomie (składanie wypada na górze). Po ewentualnym wydrukowaniu należy je wyciąć razem z białą rameczką dookoła.

 

Pozdrawiam serdecznie:)

4 komentarze:

  1. gdzie można kupic takie pocztówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupić nie można ale można je sobie zapisać na komputerze (link do pobrania jest pod spodem) i wydrukować sposobem domowym lub profesjonalnie w jakimś punkcie poligraficznym lub fotograficznym. Mogę też zaprojektować coś nowego na zamówienie. Proszę się wtedy ze mną kontaktować meilowo w sprawie ceny. Pozdrawiam

      Usuń