Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

4 kwietnia 2012

Wesołych Świąt !

Jeszcze tylko szybkie zakupy. Odbyły się dzisiaj, zupełnie bez szaleństw, jedynie lekko powiększony zestaw standardowy. Najmłodsza z rodziny siedząc wewnątrz zakupowego kosza bawiła się co chwilę innym produktem i wyglądała na całkiem zadowoloną. Chciała nawet zjeść serek waniliowy a  niezrażona brakiem łyżeczki, postanowiła dobrać się do wnętrza i zjeść serek rączką. Szybka interwencja uratowała dziecię i resztę zakupów przed niechybną katastrofą. Starsza latorośl też o dziwo nie marudziła w sklepie, że jej się nudzi. Potem szybki obiad a na koniec mój nieoceniony mąż w trzy sekundy machnął cztery okna w tym jedno balkonowe łącznie z zawieszeniem firanek. I wzrost ma ku temu odpowiedni i "odpowiedni rozstaw skrzydeł " - machnie dwa razy i już umyte. Dzięki,  Kochanie :)

Pamiętajcie moje drogie ! Mycie okien to nie jest praca dla kobiety :)

Można skopiować :)


Pozdrawiam świątecznie :)

1 komentarz:

  1. Życzę Ci radosnych i ciepłych Świąt Wielkanocnych.
    Niech będą rodzinne i pogodne.
    Pełne nadziei i wiary. Pozdrawiam Cię serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń