Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

8 kwietnia 2012

Wielkanocny chleb i coś na słodko

W tym roku w święta jemy chleb mojej własnej produkcji. Jest to mój drugi chleb, który upiekłam według jednego z ciekawszych według mnie przepisów. Z mojego pierwszego chleba cieszyłam się bo był pierwszy, ale ten naprawdę przypadł mi do gustu mimo, że w zasadzie jest to chleb pszenny a więc niekoniecznie mój ulubiony. Zaletą tego chlebka jest prostota jego wykonania, przyjemność wyrabiania chlebowego ciasta (ładnie się łączą wszystkie składniki) i jego wygląd po upieczeniu. No i oczywiście smak domowego chleba, chyba dobry bo moja córka jadła go zupełnie bez żadnych dodatków. Zresztą chyba się naprawdę udał, bo Tata poczęstowany nim stwierdził, że chleb przypomina mu chleb pieczony przez jego mamę a moją babcię wiele lat temu, kiedy babcia jeszcze piekła chleb regularnie co tydzień. Przepis na ten chlebek pochodzi z blogu Arabeska i znajdziecie go tutaj



I jeszcze sernik, który robiłam po raz pierwszy, tzn. ten konkretny bo zawsze robię inny rodzaj.
Bardzo dobry sernik makowo - kajmakowy. Interesujący wygląd i smak i w zasadzie...już go nie ma :) Przepis wzięłam z blogu White Plate, znajdziecie go tutaj
 
 


Wszystko bardzo pyszne, polecam !
Dziękuje za życzenia i również życzę spokojnych i smacznych Świąt :))

1 komentarz:

  1. Wszystko wygląda przepysznie. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń