Warunki korzystania

Możesz pobrać moje projekty jako gratisy , możesz również przystosować je do własnych prac modyfikując kolor lub rozmiar.Jeśli chcesz przesłać mój projekt dalej podaj link do mojego bloga. Nie przywłaszczaj sobie mojej pracy jako własnej. Jeśli nie zaznaczono inaczej wszystkie prace są mojego autorstwa.

26 czerwca 2012

Wakacje

Chciałam poinformować, że w blogosferze pojawię się ponownie w drugiej połowie lipca. Ponieważ za chwilę sama zaczynam urlop z moją rodziną to Wam również chciałabym życzyć cudownych i słonecznych wakacyjnych dni. A ja wyjeżdżam o tutaj:


 Kto zgadnie gdzie to jest ?

6 komentarzy:

  1. Przyjemnego odpoczynku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych wakacji.Ta plaża przypomina mi Dębki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lazurowe wybrzeże ? :)
    Świetny blog, oglądam oglądam i nie mogę przestać, jako miłośniczka retro wciągnęłam się w bloga :)

    Zapraszam też do mnie: k-mea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! Zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałam przypadkiem i już zostanę :) Taki blog - dom jak moja szkatułka w której się chowam. Plaża, marzę o plaży ... może we wrześniu? Zdjęcie przypomina mi Krynicę ... lubię ją. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie witam!
    Nie jest to Krynica choć piasek drobny i biały, chyba podobnie jak tam, Lazurowe Wybrzeże też nie choć moja córka ma tam takie zdjęcia jak właśnie stamtąd. Najbliżej prawdy była ela1963. Faktycznie jest to następna plaża za Dębkami, a przed Łebą czyli Białogóra. Cieszę się Szkatułko, że blog Ci się podoba i zapraszam do odwiedzin, choć tutaj ostatnio nowe wpisy się nie pojawiają, gdyż zajmują mnie już inne projekty. Ale tego się Szkatułko dowiesz klikając linki do moich innych blogów. Na Twój blog rzuciłam okiem, ale muszę go sobie dokładnie obejrzeć, bo fajne przepisy tam odnotowałam. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń